3 lata minęły....

Forum dyskusyjne o płycie "Powstanie Warszawskie" oraz o wydarzeniach sierpnia 1944 roku. Opinie słuchaczy, kontrowersje.

Moderatorzy: praczas-opensources, kaszel

3 lata minęły....

Postprzez glorfindel » lipca 30 2008 - 19:27:02

W zasadzie nie wiem, po co to piszę. Kiedyś słyszałem od pewnego aktora, że sztuka umiera tylko pozornie, lecz ludzie, którzy są nią ogarnięci, będą przechowywać pamięć o niej.....

Minęły 3 lata od wydania Powstania Warszawskiego. A ja od półtora roku mniej więcej co 2 dni jej słucham....wy też?

Aż żal, że nie ma już takiego szumu wokół tej płyty, bo tworzenie jej przez nich, zachwyt nad pierwszym jej wysłuchaniem, nocne rozmowy z kumplami o intertekstualności były czymś...niesamowitym? może dlatego studiuję historię od roku?

Potraktujcie, to jako offtop czy nie offtop. Skasujcie, bądź nie. Ja ze swej strony chciałem powiedzieć coś na temat "utrwalenia chwili" jakim jest PW.

Oi!
Gdy nocą ku tonie zwrócisz swe lice....
glorfindel
 
Posty: 45
Dołączył(a): marca 15 2008 - 21:11:31

Postprzez CZŁOWIEK - ŁOŚ » lipca 30 2008 - 20:30:20

Ja też się nad tym zastanawiałem.

Numerów z PW słucham już nie tak często, częściej "dousznie" w drodze gdzieś niż w domu, no i w wykonaniach koncertowych - jest w nich jednak więcej "kopa" niż w wersjach z płyty. Reakcja na te numery jest w zasadzie ta sama - dalej się jeżą włosy na karku, moc jest. No i nadal udaje mi się zainteresować niezorientowanych ludzi tą płytą i nadal sprawia mi to frajdę :)

Natomiast jestem ciekaw jak ta płyta się sprzedawała i sprzedaje. Interesuje mnie bowiem, czy potwierdzi się moja trochę intuicyjna teza sprzed 3 lat, że ta płyta zostanie doceniona z czasem i będzie doceniana mimo upływu miesięcy / lat, że sprzeda się jej od cholery, ale powoli i stopniowo.